Na tej przestrzeni wyeksponowano bogatą ofertę dodatków dla domu (wśród nich m.in. lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, akcesoria do kuchni, jadalni czy łazienek) uzupełnioną o nowy koncept czterech stref inspiracyjnych, w różnych stylach wnętrzarskich. Właściciel salonu przygotował też 24 boksy z aranżacjami z wykorzystaniem mebli, m.in. do pokoju dziennego, dziecięcego, jadalni czy sypialni. To przedsmak wyglądu całej powierzchni sklepu, jaka w nowej odsłonie zostanie oddana do użytku jeszcze tego lata. – Salon na Okęciu to jeden z naszych flagowych obiektów. Dokładamy starań, aby jak najlepiej odpowiadał on potrzebom klientów oraz umożliwiał komfortowe zakupy. Po miesiącach prac, z zadowoleniem oddajemy do użytku jego pierwszą część, ufając, że nasza nowa ekspozycja spodoba się mieszkańcom Warszawy i okolic – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A. Dodajmy, że w weekend wznowienia działalności salonu, na klientów czekają korzystne promocje: rabat 10% na wszystkie produkty albo 50 rat 0%, w tym dwie pierwsze raty gratis.
Remontowany od listopada 2019 roku trzykondygnacyjny salon Agata, znajdujący się przy Alei Krakowskiej 61, przechodzi gruntowne zmiany, związane z dostosowaniem standardu ekspozycji mebli i dodatków z oferty marki do aktualnych trendów. To drugi po warszawskim Targówku obiekt sieci w Warszawie, którego łączna powierzchnia po zakończeniu prac wyniesie ok. 18,8 tysięcy metrów kwadratowych.