The Vegetarian Butcher dostępny w sieci Kaufland

Polscy konsumenci pokochali dietę roślinną, a produkty z linii The Vegetarian Butcher zdobywają kolejne półki w supermarketach. Roślinne mięso tej marki można znaleźć teraz w sklepach Kaufland. Fani diety roślinnej oraz osoby, które ograniczają spożycie mięsa, mogą wybierać spośród czterech produktów do przygotowania ulubionych dań. Produkty The Vegetarian Butcher dostępne są od pewnego czasu także w kilku sieciach handlowych oraz w ofercie dla sektora horeca pod marką Unilever Food Solutions.

The Vegetarian Butcher to rzeźnik przyszłości – marka, która powstała z miłości do tradycyjnego smaku mięsa. Cechą charakterystyczną produktów z tej linii są smak, tekstura oraz soczystość jak mięsa zwierzęcego. Sięgając po dowolny z produktów marki konsumenci wybierający dietę roślinną nie muszą już rezygnować z ulubionych smaków i potraw. Wyjątkowość produktów marki The Vegetarian Butcher docenili także profesjonaliści przyznając jej nagrodę główną Chefs for Change w plebiscycie RoślinnieJemy, w kategorii Najlepszy Roślinny Produkt 2021 dla Profesjonalistów.

Wśród czterech produktów dostępnych na rynku znajdują się:

  • Magic Mince – doskonałe 100% wegańskie roślinne mięso mielone idealne do klasycznych comfort foods jak Spaghetti a la Bolognese,  Chili con carne, buritto oraz sosów z mięsem mielonym;
  • Unbelievabull Burger – aromatyczne, soczyste mięso, z którego przygotujemy burgera roślinnego o wyjątkowym smaku;
  • Lucky Nuggets – w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce;
  • NOWOŚĆ na polskim rynku: Chickened Out Chunks – w 100% wegańskie kawałki roślinnego kurczaka, które pasują do wszystkiego. Doskonałe do makaronu, ryżu, sałatek lub kanapek, a także do curry lub taco.

The Vegeterian Butcher dostępny jest w sieciach Kaufland, Carrefour, czasowo w Biedronce oraz u takich partnerów biznesowych jak: Thai Wok, Burger King, Stacje Paliw Pieprzyk czy Kuchnie Marche.

***

O Unilever:

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów żywnościowych, środków czystości oraz środków do higieny osobistej i do pielęgnacji ciała, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 2,5 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia prawie 150 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2020 r. wyniosły ponad 51 mld euro. Niemal 60 proc. obszaru działań firmy stanowią rynki rozwijające się i wschodzące. Unilever posiada ponad 400 marek obecnych na całym świecie, w tym Dove, Knorr, Rexona, Hellmann’s, Algida, Magnum, Ben&Jerry’s, Axe, Sunsilk i Surf.
Kompas – strategia korporacyjna Unilever (USLP) zakłada:
  • pomoc w ochronie i odbudowie 1,5 miliona hektarów ziemi, lasów i oceanów do 2030 roku;
  • zerowa emisja netto z działalności do 2030 roku;
  • 100 proc. plastikowych opakowań produktów firmy nadających się do ponownego użycia lub recyklingu lub kompostowania do 2025 roku.
Kompas tworzy wartość, napędzając wzrost i zaufanie, eliminując koszty i zmniejszając ryzyko. Marki, wspierające zrównoważone życie rosną  o 69 proc. szybciej niż reszta działalności i zapewniły 75 proc. wzrostu firmy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *