Dziś w niebo po raz pierwszy wzbił się samolot PLL LOT z namalowaną na nim reklamą Śliwki Nałęczowskiej. To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w mediach społecznościowych.
Zaplanowano trzytygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia maszyny, wykonane przez spotterów lotniczych (osoby, których hobby jest obserwowanie samolotów i lotnisk). Dla fanów Śliwki Nałęczowskiej zostanie też zorganizowany konkurs ze słodkimi nagrodami.
Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki na samolocie PLL LOT to efekt tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowy etap w ich współpracy. Ta trwa już od roku 2015. W jej ramach Śliwki Nałęczowskie serwuje się pasażerom w klasie biznes podczas rejsów długodystansowych. Są one też oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. Praliny tej marki można również nabyć w sklepach „duty free” na lotniskach w całym kraju, gdzie cieszą się one dużą popularnością. „Śliwkowy” Embraer 195 zadebiutował w przestworzach podczas rejsu do Genewy. Szczególnie dumna z tej premiery była z pewnością laureatka pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 roku, bo to wzór graficzny jej pomysłu został wymalowany na kadłubie samolotu.