Złożona z czterech połączonych komór kapsułka w kształcie dysku to coś, czego na rynku środków do prania jak dotąd nie było. Ta innowacja nazywa się Persil Discs, a jej autorem jest firma Henkel.
Dynamicznie rosnąca sprzedaż kapsułek piorących, które w Polsce odpowiadają już za 40% wartości rynku, a także wzrost zainteresowania detergentami z segmentu premium skłoniły firmę Henkel do rewolucyjnego kroku. Jest nim wprowadzenie w lipcu do sprzedaży pierwszych gotowych do użycia czterokomorowych kapsułek Persil Discs, które łączą w sobie kilka funkcji. W kontakcie z wodą żele w komorach rozpuszczają się błyskawicznie, uwalniając swoją moc. Zawarte w nich, odpowiednio dobrane enzymy wnikają głęboko w tkaninę, usuwając nawet najbardziej uporczywe plam. Rozjaśniacz optyczny zapewnia ubraniom niepowtarzalny blask. Z kolei zoptymalizowana kompozycja zapachowa gwarantuje utrzymujący się do czterech tygodni efekt świeżości. Doskonałe efekty prania połączone są tu z wyjątkową dbałością o tkaninę, na tyle dużą, że używając kapsułek można zrezygnować ze stosowania płynów zmiękczających. Do atutów innowacji marki Persil trzeba też dodać łatwość użycia i dozowania, a także fakt, że zapobiega użyciu zbyt dużej ilości środka do prania i oszczędza czas. Wysoką jakość swojej nowości firma Henkel podkreśliła nadając kapsułkom unikalny kształt dysku. Tym, co je wyróżnia jest także duży rozmiar. Persil Discs dostępne są w dwóch wariantach: do prania białego oraz kolorowego i pakowane po 22 sztuki. Cena takiego opakowania wynosi ok. 25,00 zł.
Wprowadzeniu produktu na rynki wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej towarzyszyć ma intensywna kampania reklamowa, prowadzona w telewizji, Internecie oraz punktach handlowych. W tych ostatnich klientom rozdawane też będą kapsułki do przetestowania.
Producent: Henkel
Więcej informacji na stronie: www.persil.pl