Owsianka na dzień dobry

Śniadanie to klucz do zdrowego stylu życia. Niestety poranny pośpiech oraz brak łaknienia sprawiają, że zdarza się nam z niego rezygnować. Podpowiadamy jak wyrobić w sobie nawyk jedzenia śniadań i co najlepiej sprawdza się w roli pierwszego posiłku.

Przestawienie się na jedzenie śniadań każdego poranka, może być trudne, szczególnie jeżeli zaraz po przebudzeniu mamy zaciśnięty żołądek. Tego uczucia łatwo można się jednak pozbyć – wystarczy zacząć od jedzenia niewielkich porcji np. serka wiejskiego, jogurtu z owocami, kanapki, które stopniowo będziemy zwiększać i urozmaicać, bawiąc się składnikami. Jeżeli powodem omijania śniadań jest brak czasu na ich przygotowanie, warto poszukać gotowych rozwiązań albo pokusić się o zrobienie tego posiłku wieczorem.

Więcej niż płatki
Jedną ze zdrowszych i ekspresowych w wykonaniu śniadaniowych opcji są płatki owsiane, które wystarczy zalać mlekiem bądź jogurtem naturalnym. Do owsianki dobrze jest też dorzucić np. świeże lub suszone owoce albo orzechy. Dodatki możemy dobierać sami albo sięgnąć po płatki owsiane ze skompletowanym ich zestawem. Jedną z takich propozycji jest ręcznie robiona mieszanka BeeCrunchy marki Hi5! (znanej z batonów BeeSnap), która poza naturalnymi pełnoziarnistymi płatkami owsianymi zawiera też inne składniki szczycące się wysoką zawartością witamin i minerałów. Znajdują się wśród nich m.in. zaliczane do superfoods jagody goi, będące źródłem przeciwutleniaczy, a także pestki dyni i słonecznika oraz orzechy włoskie, które pozytywnie wpływają na pamięć oraz obniżają tzw. zły cholesterol. Mieszanka skrywa w sobie również marchew, śliwki, rodzynki, miód i pyłek kwiatowy. Nie ma w niej natomiast dodanego cukru. Dzięki wysokiej zawartości błonnika BeeCrunchy Hi5! zmniejsza uczucie głodu, a także usuwa z organizmu szkodliwe substancje i pobudza pracę układu trawienny.

Producent: DuoLife
Więcej informacji na stronie: myduolife.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *