Żelki Akuku! przeszły gruntowną metamorfozę. Objęła ona receptury oraz opakowania produktów, ale na tym nie koniec.W portfolio marki pojawiła się oryginalna propozycja.
Wąż-Paje, bo o nich tu mowa, to żelki w kształcie węży oraz pająków, łączące smak owoców, coli i oranżady. Ponadto wszystkie dostępne wcześniej rodzaje żelków Akuku! zyskały ulepszoną recepturę. Zwiększona zawartość soku przy zredukowanej o 30% ilość cukry spowodowały, że uwielbiane przez dzieci miśki w wersji klasycznej i kwaśnej, a także nadziewane pyszczki oraz owocki stały się bardziej charakterne i wyraziste w smaku. Żelki Akuku! nie zawierają konserwantów, sztucznych aromatów ani barwników – swój kolor zawdzięczają naturalnym koncentratom roślinnym.
Poznajcie Akuka
Mocno owocowe żelki efektownie prezentują się w nowych paczkach z kosmicznym rozbłyskiem oraz powiększonym okienkiem. Zastosowana w nich gama kolorystyczna oraz odświeżone logo przykuwają wzrok małych i dużych konsumentów. Uwagę zwraca również umieszczony na opakowaniach wizerunek zawadiacko uśmiechniętego niebieskiego stworka, który ukrywa się także we wnętrzu każdej paczki żelków. Jest to dopiero co powołany do życia bohater marki, który ma zwiększyć jej rozpoznawalność. Stworek ma na imię Akuk i smakuje jak guma balonowa.
Ów sympatyczny bohater gra główną rolę w najnowszej kampanii reklamowej marki. Działania z nią związane prowadzone w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży potrwają do końca sierpnia, a w kinach – do końca roku. Wszystkie żelki z Akukowej rodziny dostępne są w opakowaniach po 90 g w cenie ok. 3,00 zł, a miśki klasyczne także w porcji dwa razy większej, która kosztuje ok. 5,00 zł.
Producent: Colian
Więcej informacji na: www.colian.pl