Oranżada – kultowy smak w nowych odsłonach

Czy sztandarowy napój okresu PRL-u wciąż może zaskakiwać? Jak najbardziej! Dowodzą tego produkty, które pojawiły się ostatnio w portfolio marki Hellena.

Dla amatorów deserów
Oranżada to dla milionów Polaków produkt kultowy, a także symbol beztroskiego dzieciństwa. Teraz przypomnieć je sobie można nie tylko sięgając po ten kultowy napój, ale też jedząc deser. Do rodziny Helleny dołączyła bowiem galaretka czerwona o smaku oranżady. Można ją podać klasycznie z owocami lub bitą śmietaną, albo też dodać do sernika, jogurtowca, biszkoptu, tarty lub innego ciasta. Taki deser wiosną i latem orzeźwi, a jesienią i zimą przywoła optymistyczny, wakacyjny klimat.
Cena: ok. 1,70 zł za opakowanie 60 g, przeznaczone do rozpuszczenia w 400 ml wody.

Dla tych, co lubią być na musiku
W czasach PRL-u hitem była nie tylko oranżada w płynie, ale również w proszku. Wyjadało się go z opakowania albo używało do przyrządzenia orzeźwiającego napoju. Żółta oranżada Hellena w proszku – kolejna nowość jaka pojawiła się w ofercie marki – pozwala wrócić do przysmaków z okresu dzieciństwa, albo zapoznać z nimi młodsze pokolenie. Musujący proszek o słonecznym kolorze i landrynkowym smaku można, tak jak kiedyś, w kilka chwil rozpuścić w wodzie lub zjeść prosto z torebki.
Cena: ok. 0,70 zł za saszetkę 18 g, której design jest spójny ze standardową oranżadą Hellena.

Dla liczących kalorię
Jakby niespodzianek było mało na rynku zadebiutowała również oranżada Hellena Fit w puszce. Jest to propozycja dla osób, które żyją w stylu fit, jednak nie chcą rezygnować ze wszystkich słodkich przyjemności. Do nowego wariantu napoju dodano stewię – słodzik naturalnego pochodzenia, dzięki czemu jego kaloryczność została obniżona aż o 30% w porównaniu z klasyczną oranżadą marki Hellena. Na uwagę zasługuje też poręczny format opakowania, które można mieć przy sobie zawsze i wszędzie.
Cena: ok. 1,70 zł za puszkę o pojemności 250 ml (w sam raz do wypicia na raz).

Kilka słów o Hellenie
Hellena to polska marka obecna na rynku od ponad 20 lat, która stara się łączyć tradycję z nowoczesnością. W jej ofercie znajduje się szeroka gama napojów gazowanych (w tej kategorii królową jest bez wątpienia oranżada), ale też niegazowanych w całej plejadzie owocowych smaków. Właścicielem marki jest firma Colian.

Więcej informacji na stronie www.colian.pl

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *