Firma Bahlsen co roku wprowadza na rynek limitowane warianty markiz Hit. Tym razem są to dwa smaki z zupełnie innej bajki – delikatnie słodki oraz wyraźnie słony.
Marki Hit nikomu szczególnie przedstawiać nie trzeba, jest ona bowiem liderem w kategorii markiz. Jeden z filarów sukcesu brandu stanowi jego wizerunek. Hit kojarzy się z tym, co dobre – przyjaciółmi, muzyką i świetna zabawą. W portfolio marki stałe miejsce zajmują ciastka przekładane kremami w klasycznych smakach: czekoladowym (który jest w Polsce znany od lat 90. i cieszy się największym wzięciem), kokosowym, waniliowym czy orzechowym. Poza nimi na rynku co roku pojawiają się smaki sezonowe, dzięki którym marka nie pozwala konsumentom o sobie zapomnieć. Cieszące się rosnącą popularnością limitowane edycje przysparzają jej też nowych fanów. W tym sezonie serca i podniebienia wielbicieli markiz podbijać będą Hity z puszystym kremem o smaku jogurtu z truskawką oraz słonego karmelu. Krem jak zawsze umieszczony został pomiędzy dwoma kruchymi herbatnikami. Sugerowana cena opakowań zawierających 220 g markiz wynosi 4,99 zł.
Producent: Bahlsen Polska
Więcej informacji na stronie: www.thebahlsenfamily.com