BASSO to włoska marka z ponad stuletnią tradycją. Dzięki firmie Italmex na polskich stołach pojawiła się pod koniec lat 90-tych ubiegłego stulecia. Jakość oliw i olejów BASSO od początków ich istnienia jest wciąż na stałym, wysokim poziomie. Natomiast wizerunek marki ulega zmianom. Idąc z duchem czasu producent co jakiś czas zmienia rodzaj butelek, kształt logo czy grafikę etykiety. Te zmiany podyktowane są oczekiwaniami konsumenta, którego opinia kształtowana jest głównie przez szeroko rozumiane media. Produkt musi być łatwo zauważalny na półce, w wygodnym pod względem ergonomicznym opakowaniu. Dwa lata temu Basso rozpoczęło proces zmiany kształtu swoich butelek. Takie produkty jak olej z ryżu, olej z pestek winogron czy oliwa Sansa są już dostępne w nowych nowoczesnych i bardzo wygodnych w użyciu butelkach. Teraz przyszedł czas na oliwę extra vergine.
Oliwa extra vergine w nowych opakowaniach z ciemnego szkła dołączy do całej jednolitej linii produktów Basso. Dzięki takiej unifikacji produkty te będą dobrze widoczne i rozpoznawalne na półkach sklepowych.
Dystrybutor: Italmex Warszawa Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, www.italmex.pl