vegeta

Nowa odsłona Vegety w nowych kulinarnych opowieściach!

Vegeta, marka znana Polakom od ponad czterdziestu lat, zmienia swój wizerunek. Od teraz tę popularną, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem przyprawę, można kupić w odświeżonym opakowaniu. Nowa kreacja to odpowiedź marki Vegeta na rosnące wymagania rynku i konsumentów oraz kolejny krok naprzód w procesie doskonalenia marki.

Vegeta jest jednym z flagowych produktów w portfolio firmy Podravka, lidera na rynku przypraw uniwersalnych. Marka jest rozpoznawana przez ponad 93%* Polaków, a jej produkty zajmują wiodące pozycje na rynku przypraw uniwersalnych, stanowiąc synonim gwarancji sukcesu kulinarnego. Stoi za nim gwarancja smaku, wysoka jakość, doświadczenie i zaufanie – atrybuty, które od lat stawiają Vegetę na najlepszej pozycji w porównaniu z konkurencją.

Od października przyprawy Vegeta zostały zaprezentowane w nowej kreacji graficznej. Nowe logo zachowane jest w niebiesko-białej kolorystyce i w dużej mierze nawiązuje do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów znaku. Zmienił się nieznacznie jego kształt, który otrzymał trzeci wymiar, podkreślając nowoczesność i dynamizm marki. Wprowadzeniu nowego logo towarzyszy również zaprezentowanie unowocześnionych opakowań. Wykorzystano w nich efekt „shine-matt” co podkreśla wysoką jakość, zwiększając jednocześnie postrzeganie przyprawy jako produktu premium. Podkreśleniem eksperckości i długoletniego doświadczenia jest natomiast użycie zwrotu: Oryginalna od 1959 roku, wyróżniającego markę Vegeta wśród produktów z kategorii przypraw uniwersalnych.

Vegeta 200 g PL NOWA

Jak potwierdzają badania konsumenckie, odświeżone opakowania będą bardziej odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom estetycznym konsumentów i równocześnie będą zachowywały i podkreślały najwyższą jakość smaku. Nowe, jednolite i spójne opakowania zwiększą widoczność na półce, pozytywnie wpłyną na preferencje konsumentów i wybór marki Vegeta.

Nowa kreacja została stworzona dla tych, którzy doceniają smak przygotowywanych posiłków z Vegetą, ale również dla wszystkich, dla których kuchnia jest miejscem dla kulinarnej kreatywności. Odświeżona odsłona przyprawy Vegeta to nie tylko nowe opakowanie, ale też wprowadzenie w komunikacji nowych elementów podkreślających energię, kreatywność oraz przyjemność z gotowania. Wsparciem nowej komunikacji jest hasło: i tylko gotuj. Vegeta.

* Badanie OMD wave III 2013- TOM marki rynek przypraw uniwersalnych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>