Marka NESCAFÉ, na początku tego roku rozszerzyła portfolio napojów kawowych typu „3w1” o dwa nowe, pyszne smaki – Sweet Vanilla oraz Warmy Caramel. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania młodych konsumentów, którzy lubią i chcą być zaskakiwani np. nowymi smakami, czy opakowaniami produktu. Dodatkowo chcą mieć szeroki wybór nie tylko smaków ale również mocy kawy, którą piją. Wprowadzenie nowych smaków ma na celu ożywienie całej kategorii napojów kawowych, a w szczególności portfolio marki NESCAFÉ 3in1.
Nowości NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla oraz NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel to delikatne napoje kawowe, w znanych i lubianych przez konsumentów smakach. Idealnie dobrane proporcje kawy, cukru i mleka zapewniają zawsze ten sam, aromatyczny smak. Słodka wanilia czy karmel przywodzą na myśl ciepło, słodycz i przyjemność. I takie właśnie są nowe NESCAFÉ 3in1 – zawsze pyszne, mleczne, słodkie i pięknie pachnące.
Równie ważne dla konsumentów jest to, że są łatwe i szybkie w przygotowaniu – wystarczy jedną saszetkę zalać gorącą wodą i już można rozkoszować się swoim ulubionym napojem kawowym. Sprzedawane w postaci pojedynczych saszetek, gwarantują wygodę i możliwość przygotowania w dowolnym miejscu.
Nowe opakowania NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla oraz NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel swoim stylem nawiązują do pozostałych produktów z portfolio napojów kawowych. To co je wyróżnia to ciepłe kolory, podkreślające charakter wprowadzanych smaków.
Napoje kawowe NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla oraz NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel są dostępne w pojedynczych saszetkach, torbach po 10 sztuk oraz display’ach zawierających 28 sztuk saszetek.
Sugerowane ceny produktów*:
NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla – paluszek 16g – 0,99 pln
NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla – torba 10x16g – 8,99 pln
NESCAFÉ 3in1 Sweet Vanilla – display 28x16g – 26,99 pln
NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel – paluszek 16g – 0,99 pln
NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel – torba 10x16g – 8,99 pln
NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel – display 28x10g – 26,99 pln
* Zastrzegamy, że firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenach ww. produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży. Wewnętrzne dane producenta.