Napój inny niż wszystkie

W wybranych placówkach na terenie Warszawy dostępna jest już kombucha marki KeVita. Ten innowacyjny produkt koncernu PepsiCo narodził się w słonecznej Kalifornii, gdzie nadal się go warzy i butelkuje.

Kombucha to napój powstały na bazie fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. Ta pod marką KeVita została stworzona w miejscowości Ojai, gdzie Bill Moses, lokalny wytwórca organicznych win spróbował niezwykłego napoju wytwarzanego przez holistyczną dietetyczkę, Chakrę Earthsong. Oboje postanowili połączyć siły, doskonaląc smak i recepturę tego lokalnego specjału. Tak oto powstał innowacyjny produkt, o którym obecnie mówi cały świat.

Łyk wytchnienia w zabieganym życiu
– Kombucha marki KeVita łączy składniki najwyższej jakości z rzemieślniczą precyzją. Każdy jej łyk pełen jest organicznych kwasów, które wraz z żywymi kulturami bakterii dają intrygujący, nowatorski smak. Lekką słodycz uzyskuje się dzięki zastosowaniu organicznego cukru trzcinowego oraz niewielkiej ilości słodzika z liści stewii – mówi Katarzyna Kołtuniewicz, kierownik marki w zespole Future Brands by PepsiCo. Na polskim rynku KeVita oferowana jest w trzech wariantach: słodko-kwaśnej kombinacji ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru.
Koncern PepsiCo adresuje tę nowość do konsumentów, którzy chcą żyć zdrowo. KeVita ma dawać im do tego inspirację, a przy okazji także możliwość próbowania nowych rzeczy. Napój stworzony został, by towarzyszyć konsumentom w chwilach zatrzymania się i relaksu, których znalezienie w codziennej gonitwie jest niezbędne, żeby zachować równowagę i naładować akumulatory. Te chwile mogą być poświęcone na sesje jogi, pilatesu czy innych ulubionych ćwiczeń, albo spotkanie z przyjaciółmi. KeVita bardzo dobrze sprawa się pita samodzielnie (jako alternatywa dla wody, która najlepiej gasi pragnienie ale czasami może się znudzić) świetnie sprawdza się również w roli składnika drinków.

Dostępność i cena
Kombucha marki KeVita dostępna jest w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością. Wkrótce będzie ją można także kupić w niektórych studiach jogi i pilatesu na terenie stolicy oraz w barach. Sugerowana cena detaliczna butelki o pojemności 450 ml wynosi 14,99 zł.

Producent: PepsiCo
Więcej informacji na stronach: www.pepsico.com oraz www.pepsicopoland.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *