Nałęczowianka inspiruje w ramach akcji „Pragnienie odkrywania”

Co zrobić z wolnym czasem, którego więcej niż kiedyś spędzamy teraz w domu? Możemy wykorzystać go na rozwój zainteresowań, naukę nowych umiejętności i poszerzanie kompetencji! Wystarczy tak naprawdę tylko odrobina chęci i dostęp do Internetu. Platformy e-learningowe coraz bardziej zyskują na popularności. Marka Nałęczowianka, we współpracy z jedną z nich – Udemy.com – proponuje w ramach akcji „Pragnienie odkrywania” szereg bezpłatnych kursów online: od gotowania, przez tworzenie aplikacji, aż po grę na gitarze.

Rozwijaj się i zdobądź certyfikat

Kursy online, czyli tzw. e-learning, to nowoczesna forma wykładów z ćwiczeniami, prowadzonych przez ekspertów w swoich dziedzinach. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą rozwijać swoje hobby (lub znaleźć nowe), jak i tych, którzy pragną zdobyć nowe umiejętności i kwalifikacje potrzebne do awansu czy znalezienia nowej pracy. Warto z niego korzystać zwłaszcza teraz, kiedy większość czasu spędzamy w domu! W związku z tym Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, postanowiła udostępnić bezpłatne kursy we współpracy z platformą Udemy.com w ramach akcji „Pragnienie odkrywania”.

Szeroki katalog obejmuje przystępne szkolenia złożone z lekcji wideo z materiałami i ćwiczeniami w języku polskim i angielskim. Część z nich poświęcona jest umiejętnościom miękkim i samorozwojowi – są to m.in. kursy: motywacji do działania, uwalniania własnego potencjału, produktywności, stawiania sobie celów. Nie zabrakło także modułów dedykowanych jodze, medytacji, fotografii, gotowaniu, rysowaniu, śpiewie, grze na pianinie, gitarze czy w szachy, a nawet trenowaniu psów! Na platformie znaleźć można także kursy poświęcone przygotowywaniu prezentacji Power Point, programowaniu, projektowaniu graficznemu w Photoshopie czy tworzeniu stron internetowych i aplikacji. Co istotne, większość kursów, oprócz możliwości samorozwoju, pozwala uzyskać specjalny certyfikat poświadczający zakończenie szkolenia, który można wydrukować i dołączyć do CV.

Wszystko w zasięgu Twojego komputera, tabletu lub telefonu!

By wziąć udział w akcji „Pragnienie odkrywania”, wystarczy:

  • wejść na fanpage marki Nałęczowianka na Facebooku,
  • kliknąć w link umieszczony w postach poświęconych akcji,
  • założyć darmowe konto na platformie Udemy.com,
  • dodać interesujące nas kursy, udostępnione bezpłatnie przez Nałęczowiankę, do swojego konta przed 26 maja – potem już kurs pozostaje na naszym koncie i możemy do niego powrócić w dowolnym momencie, nawet po zakończeniu akcji.

Poprzez akcję „Pragnienie odkrywania” Nałęczowianka realizuje swoje przesłanie „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto rozwijać swoje pasje, realizować cele i wierzyć w siebie w każdej sytuacji – nie zapominając oczywiście o właściwym nawodnieniu.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

O Nestlé Waters

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, Acqua Panna, Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *