Lubelski jest w tym sezonie dostępny w nowych butelkach. Mają one większą pojemność, co z pewnością ucieszy wszystkich miłośników tego cydru, a jednocześnie są lżejsze. Wyróżnia je też niestandardowy grawer.
Firmie Ambra zależało na tym, żeby nowe opakowanie podkreślało lekki, orzeźwiający oraz naturalny charakter napoju, a jednocześnie pasowało do kategorii produktów premium, z którą Cydr Lubelski jest przez konsumentów utożsamiany. Jego stworzenia podjęły się studio projektowe Spirytus Movens oraz gostyńska huta szkła Ardagh Group. Oto jak się z tego zadania wywiązały.
Więcej trunku, mniej szkła
Nowe butelki zawierają 400, a nie 330 ml cydru, a mimo to ich waga została zredukowana o 10%, co przekłada się na wymierne korzyści dla środowiska. Zachowały one przy tym wysoką wytrzymałość. Rozwiązaniem dotąd niespotykanym są wyjątkowo duże, wygrawerowane na białym lub zielonym szkle litery, tworzące napis „Cydr Lubelski” (podobny, imponujący rozmiarami grawer pojawił się także na butelkach o pojemności 1 l).
Świeży kwartet
W nowym formacie oferowane są cztery z ośmiu dostępnych obecnie wariantów Cydru Lubelskiego: klasyczny, niefiltrowany, antonówka niefiltrowany oraz miodowy. Każdy z nich powstaje w procesie naturalnej fermentacji świeżo tłoczonego soku z polskich jabłek. Dzięki temu ma intensywny, orzeźwiający smak podbity przyjemnymi bąbelkami. Rekomendowane ceny: wariant klasyczny – 4,99 zł; pozostałe – 5,99 zł za 400 ml.
Baw się z Lubelskim
Wprowadzeniu nowej, większej pojemności Lubelskiego towarzyszy akcja promocyjna, w której nagrodami są aparaty FujiFilm Instax Mini 9 oraz rower elektryczny Ecobike (szczegóły na www.wnosiswiezosc.pl). Cydr Lubelski siódmy rok z rzędu zaprasza też na cykl bezpłatnych koncertów Spragnieni Lata. Pierwszy z nich odbędzie się 14 lipca we Wrocławiu, ostatni – 15 września tradycyjnie w Lublinie. Plan imprez oraz informacje o tym, jacy muzycy na nich wystąpią można znaleźć na stronie: www.spragnienilata.pl.