Mamy dobrą informację dla wszystkich kawoszy – od niedawna w sklepach dostępne jest gotowa, przeznaczona do spożycia na zimo kawa marki Lavazza.
Dla wielu Polaków kawa stała się codzienną przyjemnością – rozpoczęcie dnia bez cappuccino, latte, espresso czy americano, nie wyobraża sobie coraz więcej z nas. Istniejąca od ponad 120 lat włoska marka Lavazza to na tym rynku ikona. Stoi za nią ogromne doświadczenie w wyborze i paleniu ziaren kawy, zapewniające konsumentom niezrównane doznania smakowe. Gwarantują je także nowości tej marki. Mowa o gotowych do spożycia mrożonych kawach, produkowanych i dystrybuowanych we współpracy z firmą PepsiCo. – Cieszymy się, że na partnera firma Lavazza wybrała właśnie PepsiCo. Jednym z naszych długofalowych celów jest stałe poszerzanie oferty w obszarze wygodnych do spożycia produktów żywnościowych. Dzięki nowym kawom mrożonym będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów, zwłaszcza w silnie rozwijającym się segmencie kawy i napojów kawowych – mówi Magdalena Grędzicka, senior brand manager w PepsiCo.
Cappuccino lub double espresso
Nowości zadowolą nawet najbardziej wybredne podniebienia. Zawierają bowiem połączenie wyrazistej i aksamitnej włoskiej kawy oraz najwyższej jakości polskie mleko. Poza doskonałymi wrażeniami smakowymi, gwarantują też orzeźwienie. Wariant double espresso z odrobiną mleka sprawdzi się jako solidna dawka energii na cały dzień. Wariant cappuccino będzie świetnym wyborem na czas relaksu. Kawy oferowane są w aluminiowych opakowaniach nadających się w całości do recyklingu. Puszka cappuccino ma 250 ml pojemności, puszka double espresso jest nieco mniejsza – zawiera 200 ml kawy. Produkty można nabyć w dużych sieciach handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych stacjach benzynowych.
Producent: PepsiCo
Więcej informacji na stronie: www.pepsicopoland.com.pl