Marka NESCAFÉ Sensazione Créme ustami blogerek opowiada „Historie pachnące kawą”

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme startuje z nową kampanią wideo w Internecie. Trzy znane blogerki zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości.

Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki NESCAFÉ Sensazione Créme, która wystartowała dziś, 1 lipca. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VOD np. Ipla, TVN Player, w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych blogerek.

Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając wszystkie inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza, spośród wszystkich, zostanie nagrodzona przez markę NESCAFÉ profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały zostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.

Marka NESCAFÉ Sensazione Créme konsekwentnie buduje swój wizerunek, jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom.

Sprawdźcie sami co mają do powiedzenia znane blogerki. Linki do filmów 45-sekundowych na YouTube:

https://youtu.be/fE-8k2Q82cg

https://youtu.be/uf8pwoiq7_Q

https://youtu.be/zcFIbkUK4qc

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *