„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Konkurs: Opisz obraz z Cheetos
− Sięganie po nowe smaki oraz możliwość jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. To nie wszystko – stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags – powiedział Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos.
Aby wspólne spędzanie czasu w towarzystwie chrupek było jeszcze ciekawsze, oprócz próbowania nowości Cheetos Hashtags, marka zachęca konsumentów do zabawy! Stworzyła specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie.
Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia 2022 roku po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Cheetos Hashtags:

Cheetos Hashtag Grilled Cheese Sandwich Chrupki kukurydziane o smaku grillowanej kanapki z serem

Cheetos Hashtag Ketchup Toast Chrupki kukurydziane o smaku tosta z ketchupem