Firma Italfood – producent dobrze już znanych chlebowych, pieczonych przekąsek Bruschette Maretti – postanowiła zmienić grafikę w opakowaniu Kubeti Kubz, swojego drugiego produktu. Mini kostki żytnio-pszenne Kubeti Kubz to przekąski adresowane do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Różnorodność smaków, ciekawy kształt (kostka), wygodne – niezbyt duże, kieszonkowe opakowanie ( 36 g ) zachęcają do zakupu tego produktu. Dostępne są w siedmiu intrygujących smakach: hot dog, pizza, bekon, ketchup i tzatziki. Kosteczki Kubeti Kubz są pieczone, a nie smażone, dzięki czemu zawierają mniej tłuszczu niż klasyczne chipsy. Jednocześnie, z uwagi na zawartość mąki żytniej są bogatym źródłem błonnika. Jednostkowa cena opakowania wytrzymuje nawet budżet przysłowiowego studenta.
Kubeti Kubz stworzone zostały z myślą o dzieciach i młodzieży, które zwykle mają inne niż dorośli preferencje smakowe. Chrupiąc te unikalne kosteczki poczuć mogą smak hot doga, ketchupu, pizzy czy zielonego ogórka. Firma Italfood – producent tych chlebowych, pieczonych kostek – dobrze wie, że jednym z ulubionych zajęć dzieci i młodzieży jest zabawa i gra. Dlatego stworzył grę komputerową z udziałem kosteczek na stronie www.kubeti.com. Tym sposobem Kubeti będą kojarzyć się nie tylko ze wspaniałym smakiem, ale także z dobrą zabawą. Nowe opakowania są wynikiem intensywnych badań marketingowych i mają jeszcze bardziej zachęcić klienta do sięgnięcia po tę przekąskę.
Dystrybutor: Italmex Warszawa Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, www.italmex.pl