Krosno błyszczy nowym blaskiem

W lutym wzbudziło zachwyt podczas odbywających się we Frankfurcie, największych na świecie targów dóbr konsumpcyjnych Ambiente. Pod koniec kwietnia odnowioną ofertę szkła użytkowego Krosno podziwialiśmy i my, uczestnicząc w uroczystym otwarciu showroomu marki.

 Eleganckie i wyrafinowane, ale jednocześnie funkcjonalne. Piękne, choć proste i minimalistyczne jeśli chodzi o wzornictwo. Wykonane z kunsztem i dbałością o każdy detal. Krystalicznie przejrzyste. Takie są produkty marki Krosno, która po trudnym okresie zaczęła nowy rozdział swojej historii. W 2016 r. aktywa pozostających w stanie upadłości likwidacyjnej Krośnieńskich Hut Szkła przejął globalny fundusz inwestycyjny Coast2Coast Capital. Widząc potencjał przedsiębiorstwa, którego wyroby cenione są nie tylko w Polsce, ale i w kilkudziesięciu krajach na świecie postanowił nadal je rozwijać.

Na co dzień i od święta
Strategia firmy, funkcjonującej obecnie pod nazwą Krosno Glass, zakłada unowocześnienie huty i zwiększenie jej mocy produkcyjnych oraz ekspansję w oparciu o silny brand Krosno. Jego portfolio zostało uporządkowane i podzielone na dwie linie Premium i Casual, z których pierwsze obejmuje produkty na specjalne okazje, druga zaś te przeznaczone do użytku codziennego. Są one łatwo rozpoznawalne dzięki nowym opakowaniom utrzymanym w czarnej oraz białej szacie graficznej z eleganckimi matowymi wykończeniami i połyskującymi detalami. Na opakowaniach widnieje unowocześnione logo marki Krosno, którego część stanowi, odwołujące się do jej blisko 100 letniej tradycji hasło „Brilliance in glass since 1923”.

Do napojów, potraw, dekoracji i na prezent
Odnowiona oferta obejmuje 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań. Bogato jest w nim reprezentowano szkło do wszelkiego typu napojów, od kieliszków, szklanek i pokali począwszy na karafkach oraz dzbankach skończywszy. W portfolio marki Krosno znajdują się również salaterki, patery oraz inne naczynia przeznaczone do serwowania sałatek, deserów, owoców czy ciast. Są także zestawy prezentowe oraz wazony i świeczniki, świetnie sprawdzające się jako elementy dekoracji wnętrz. Wszystko to razem składa się na 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i maszynowo, dzięki któremu każdy może doświadczać życia piękniej.  

Krośnieńskie szkło w pełnej krasie
O tym jak pięknie można się przekonać odwiedzając znajdujący się w Warszawie przy ul. Krakowiaków 34 showroom Krosno. Utrzymane w rustykalnym stylu wnętrze, w którego aranżacji postawiono na mix pochodzącego z Bieszczad drewna, metalu i surowego oświetlenia cudowanie wydobywa urodę krośnieńskiego szkła. Miejsce to służy nie tylko do jego prezentacji, ma być również strefą inspiracji dla stylistów, blogerów, dziennikarzy czy fotografów. Można w nim zrealizować sesję zdjęciową, wypożyczyć zarezerwowane wcześniej produkty, a także spotkać się z przedstawicielami firmy Krosno Glass. Showroom zaprasza w swoje progi codziennie po uprzednim umówieniu wizyty.
Więcej informacji na stronie: www.krosno.com.pl

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *