Hotpoint i Jamie Oliver ogłaszają nawiązanie długoterminowej współpracy partnerskiej

Na początku stycznia Hotpoint (producent urządzeń gospodarstwa domowego) i Grupa Jamie Oliver poinformowały o rozpoczęciu ambitnej, wieloletniej współpracy partnerskiej w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Współpraca koncentruje się wokół wspólnych wartości – troski o najbliższych – wyznawanej przez obie firmy oraz na filozofii gotowania od podstaw Jamiego Olivera, czyli gotowaniu smacznych posiłków ze świeżych składników, zamiast korzystania z gotowych dań (np. mrożonych czy tych w puszkach).

Począwszy od 2017 r., współpraca skupi się na zachęcaniu ludzi do czerpania radości z gotowania i jedzenia. Dedykowane treści będą funkcjonować w całym systemie medialnym Jamiego Olivera i będą wspierane działaniami z zakresu PR, mediów społecznościowych i cyfrowych. Wizja obu marek niesie przesłanie, że zdrowe odżywianie się i umiejętność przyrządzania posiłków powinny być łatwym i dostępnym dla każdego zadaniem. Dzięki inspirującym treściom zapewnionym przez Jamiego Olivera i doskonałej gamie produktów do zabudowy marki Hotpoint, współpraca partnerska umożliwi osiągnięcie tego celu.

Jamie Oliver uważa, że: – Wszyscy jesteśmy zapracowani i zabiegani, ale zwracanie uwagi na to, co jemy powinno być podstawą. Tym bardziej, że w ten sposób możemy zadbać także o najbliższych – przyrządzając im domowe, pożywne posiłki. Dlatego jestem tak podekscytowany możliwością współpracy z marką Hotpoint, dzięki której będę mógł pokazać, w jaki sposób urządzenia marki mogą ułatwić i wzbogacić codzienne gotowanie dla najbliższych.

Lisa Tookey, Dyrektor ds. handlowych Grupy Jamie Oliver: Cieszymy się, że będziemy współpracować z marką Hotpoint, dzięki której będziemy mogli zaprezentować filozofię zdrowego jedzenia Jamiego zupełnie nowym odbiorcom. Nowatorska kampania zapewni konsumentom wiele możliwości skorzystania z wiedzy i doświadczenia Jamiego. To wspaniałe móc pracować z partnerem, który podziela tę samą wizję pomagania ludziom w podejmowaniu lepszych wyborów żywieniowych, zapewniając im potrzebną do tego wiedzę.

Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce dodała:

Rozpoczęcie współpracy z Jamiem Oliverem sygnalizuje kontynuację bardzo ekscytującego czasu dla naszej marki na drodze jej rozwoju. Kampania ma na celu zaangażowanie konsumentów poprzez wykorzystanie produktów naszej marki i doświadczenia kulinarnego Jamiego Olivera, w taki sposób, by ułatwić im codzienne gotowanie oraz pomóc w znalezieniu kulinarnych inspiracji. Zależy nam, żeby pokazać odbiorcom naszej kampanii, jak poprzez zdrowe jedzenie i racjonalne przyrządzanie posiłków, mogą zadbać o swoich najbliższych – rodzinę i przyjaciół.

° ° °

O Whirlpool Corporation:

Whirlpool Corporation to największy z głównych producentów urządzeń AGD na świecie, który w 2014 r. osiągnął sprzedaż roczną w wysokości ok. 20 mld USD, zatrudniał 100 tys. pracowników i posiadał 70 zakładów produkcyjnych i badawczych ośrodków technologicznych na całym świecie. Koncern sprzedaje produkty pod marką Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit i innymi dużymi markami w ponad 170 krajach. W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) koncern zatrudnia ok. 24 tys. pracowników, prowadzi sprzedaż w ponad 30 krajach i działalność produkcyjną w ośmiu krajach. Whirlpool EMEA to segment operacyjny Whirlpool Corporation. Europejskie ośrodki operacyjne Whirlpool Corp. znajdują się w Comerio (VA), Włochy. Dodatkowe informacje o firmie można znaleźć na stronie WhirlpoolCorp.com lub na Twitterze pod @WhirlpoolCorp.

O Grupie Jamie Oliver:

Grupa Jamie Oliver Group to przedsięwzięcie komercyjne realizujące cel społeczny. Zmieniamy rzeczywistość poprzez globalne kampanie, tworząc niesamowite treści, światowej klasy doznania kulinarne oraz produkty, które definiują nasze wartości w celu edukowania świata w zakresie znaczenia i radości płynącej z prawdziwego jedzenia.

Grupa składa się z czterech głównych filarów: Grupy medialnej Jamie Oliver Media Group, która jest odpowiedzialna za nasze nagradzane treści wykorzystywane w telewizji, książkach, czasopismach i domenie cyfrowej; Jamie Oliver Licensing Ltd, która obsługuje naszą szeroką gamę produktów licencjonowanych i zaaprobowanych; Grupy restauracyjnej Jamie Oliver Restaurant Group, która nadzoruje szybko rozwijające się marki restauracyjne na całym świecie; oraz Fundacji Żywności Jamiego Olivera, której celem jest kształtowanie zdrowia i dobrego samopoczucia każdego człowieka, poprzez zapewnienie dostępu do odpowiednich informacji i prowadzenia edukacji skupionej wokół żywności, prowadzenie kampanii w ważnych sprawach oraz działalności lobbingowej na szczeblu państwowym i branżowym, by działać na rzecz zdrowszego i szczęśliwszego świata. http://www.jamieoliver.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *