Hochland i jego kody do szczęścia

Kluczyki do pięciu żółtych jak ser, bogato wyposażonych, rodzinnych samochodów Jeep Renegate odebrali we wtorek 9 lipca zwycięscy urodzinowej loterii Hochland „To jest pyszne od 25 lat”. Ich historie udowodniły, że żeby wygrać wcale nie trzeba wiele – czasem wystarczy jeden kod.

W loterii mógł wygrać każdy, kto kupił jeden produkt firmy Hochland oznaczony specjalną naklejką i zarejestrował znajdujący się pod nią kod. Wśród uczestników zabawy codziennie losowanych było 25 nagród po 100 zł. Jednak największe szczęście uśmiechnęło się do tych, którzy zgarnęli główne trofea, czyli wspomniane już samochody Jeep Renegate. Każda z tych pięciu osób miała swój przepis na sukces i swoje ulubione sery z portfolio Hochland Polska. Przykładowo pani Anna zdradziła, że wygraną w loterii  zawdzięcza… miłości jej rodziny do pizzy. – Piekę ją co piątek, to taka nasza mała tradycja. A do pizzy używam tylko sera Hochland, który okazał się tym szczęśliwym –  powiedziała. Niesamowitą historią podzieliła się również pani Monika, która w Dzień Kobiet zarejestrowała jeden kod i to właśnie on przyniósł jej wspaniały prezent w postaci nowiutkiego samochodu.

Zaczęło się ćwierć wieku temu
Laureaci kluczyki do swoich aut odebrali podczas uroczystego podsumowania loterii, które miało miejsce 9 lipca w nadwiślańskiej restauracji Boathouse. Spotkanie z Maciejem Dowborem w roli prowadzącego rozpoczęło się niezwykłą podróżą w czasie.  Zabrał w nią zgromadzonych dyrektor generalny Hochland Polska. Piotr Knauer podsumował 25 lat firmy w naszym kraju, która w tym czasie sukcesywnie rozszerzała portfolio produktów (dziś są w nim nie tylko kultowe sery topione, ale także różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych oraz twarogowych) i umacniała swoją pozycję, wyrastając na niekwestionowanego lidera wartościowego na rynku sera w Polsce. Dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność dziś owocują, m.in. w postaci niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland, o czym mówił Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager Hochland Polska.

Reklamowy comeback
Na scenie pojawił się także Radosław Jurkowski, senior brand manager Hochland Polska, Opowiedział on m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele”, wspierającej urodzinową loterię. – Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy i zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu – mówił Radosław Jurkowski. Owi aktorzy – Natalia i Antoni już jako dorośli pojawili się też na scenie i okazało się, że ich znajomość trwa nadal.

Jak na urodziny przystało był też tort i pamiątkowe zdjęcia.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *