Kto z nas nie marzy o rajskich plażach, zwłaszcza gdy w Polsce panuje zima i słońca jest jak na lekarstwo? Szansę na to, by się na nich znaleźć daje udział w najnowszej promocji piwa Captain Jack.
Captain Jack to piwo o smaku rumu inspirowana pirackimi przygodami i światem Karaibów. Osiem wycieczek na jedną z tamtejszych wysp – Kubę lub Dominikanę, to nagrody główne w kolejnej edycji karnawałowej promocji tej marki. Na jej uczestników czeka także 80 aparatów Instaxy Mini oraz 1600 zestawów piwa na domówkę. Zabawa potrawa przez osiem tygodni – od 27 grudnia do 23 lutego. Więcej informacji o zasadach promocji można znaleźć na facebookowym profilu marki oraz na stronie www.captainjackbeer.pl, gdzie – zgodnie z zapowiedzią Izabeli Ciupińskiej, brand managera marki Captain Jack – szykowanych jest sporo karnawałowych niespodzianek. Do udziału w promocji i podjęcia konkursowych wyzwań zachęcają też influenserzy zaangażowani w towarzyszącą tej aktywacji kampanię reklamową.
Piwo z piracką duszą
Captain Jack pojawił się na naszym rynku stosunkowo niedawno, bo jesienią ubiegłego roku. Piwo wyróżnia się rumowo-korzennym aromatem (zaczerpniętym z ulubionego trunku piratów) równoważonym przez rześkie, cytrusowe nuty. Przypadnie ono do gustu tym, którzy lubią przełamywać schematy i sięgać po to, co nieznane. Jest doskonałą alternatywą dla alkoholowych drinków oraz nieodłącznym towarzyszem dobrej zabawy. Poza wersja podstawową w ofercie jest też wariant Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Oba zawierają 6% alkoholu i powinny być serwowane w temperaturze 3-5°C. Wariant podstawowy najlepiej smakuje z cząstką limonki lub cytryny, a wariant Pirate Orange z cząstką pomarańczy.
Producent: Kompania Piwowarska
Więcej informacji na stronie o marce na stronie: www.kp.pl i www.captainjackbeer.pl