Batony marki Yes! – prosty skład i ekologiczne opakowanie

Cieszące się dużą popularnością na zagranicznych rynkach batony marki Yes! wchodzą na polski rynek. Przeczytajcie czym się wyróżniają i dlaczego warto po nie sięgnąć.

Receptura batonów bazuje na orzechach, suszonych owocach oraz ciemnej czekoladzie, a więc składnikach, które są w słodyczach coraz bardziej pożądane. Charakter marki podkreślają opakowania, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu. Jest to rozwiązanie innowacyjne, ponieważ produkty z tej kategorii są zazwyczaj pakowane w folie i laminaty z tworzyw sztucznych.  Marka Yes! doskonale wpisuje się w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkty sprawia przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, dyrektor działu słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje: – Marka Yes! cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.

Dwa warianty na dobry początek
Pierwszymi produktami marki Yes!, jakie trafiły do sprzedaży na naszym rynku są batony: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ (co oznacza, że pochodzi ono z racjonalnie zarządzanych plantacji, na których przestrzega się dobrych praktyk rolnych, dba o środowisko oraz bezpieczeństwo i higienę pracy). Produkty nie zawierają glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Każdy z nich waży 35 g i dostarcza mniej niż 190 kcal. Batony marki Yes! sprawdzą się jako wartościowa przekąska np. przed treningiem albo podczas przerwy w pracy.

Cena i dostępność
Nowości są dostępne od lipca w sklepach sieci Żabka. Ich sugerowana cena regularna wynosi 4,49 zł, a promocyjna – 3,99 zł.

Producent: Nestlé Polska
Więcej informacji na stronie: www.nestle.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *