Adios kilogramos!

Nowy Rok to czas podejmowania nowych postanowień i planów, które nie zawsze udaję się wcielić w życie. Według badań wielu z nas podejmuje wyzwanie, by w nowym roku zrzucić kilka kilogramów, ale niewielu się to udaje. Najnowsza książka dietetyczki Katarzyny Błażejewskiej-Stuhr oraz trenerów Ady Jakimowicz i Marcina Markiewicza Adios kilogramos pomoże nie spocząć na laurach i skutecznie wcielić takie postanowienie noworoczne w życie!

CUDÓW NIE MA. NIE MA WIĘC DIETY CUD.

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Napoleon Hill

Aby skutecznie „zrzucić” kilogramy i czuć się zdrowym, poza silną motywacją trzeba mieć wsparcie. Magdalena Chorębała, od wielu lat wydawca książek, w tym o tematyce zdrowotnej, miała za sobą wiele diet. I wiele nieudanych prób powrotu do sylwetki sprzed lat. Na jej prośbę i w ścisłej współpracy z nią doświadczona dietetyczka Katarzyna Błażejewska-Stuhr oraz dwójka trenerów – Ada Jakimowicz i Marcin Markiewicz, stworzyli tę książkę. Stosując się do programu działania przez 90 dni można zgubić „nadwyżkę” ciała i zyskać radość życia. Starannie przygotowane menu, a w nim przepisy na zdrowe, zapewniające energię potrawy i plan aktywności fizycznej – to wszystko, aby pożegnać się ze zbędnymi kilogramami.

Nasze szczęście zależy od nas samych.

Arystoteles

okladka_ADIOS_KILOGRAMOS_podglad-(3)Adios kilogramos to swoiste kompendium wiedzy o planowym, skutecznym odchudzaniu i zarazem osobisty dziennik pozwalający na zapisywanie postępów. Na początek znajdziemy spis badań, które warto, a wręcz należy wykonać przed rozpoczęciem programu. Takie badania pozwolą dobrać najlepszą dietę do aktualnych potrzeb organizmu i wskażą na co zwrócić uwagę, aby czuć się lepiej. Ewentualne odchylenia od norm mogą stać się motywacją, do – być może – odkładanej latami wizyty u lekarza specjalisty.

Książka podzielona jest na trzy części. W pierwszej z nich znajdziemy przygotowany przez dietetyczkę pełnowartościowy program żywieniowy na 90 dni, opierający się na pięciu posiłkach dziennie. Do każdego etapu została przygotowana lista produktów w podziale na poszczególne tygodnie, co niewątpliwie ułatwi rozpoczęcie zdrowego odżywiania.

Każdy sukces to ciężka praca i systematyczność!

Nie każdy może pozwolić sobie na korzystanie z prywatnych zajęć ze specjalistą. Jednak doświadczenie pokazuje, że do uzyskania najlepszych efektów i wspaniałej formy najlepiej sprawdza się naśladowanie specjalistów i ekspertów w danej dziedzinie. W drugiej części książki uczestnik programu odchudzającego znajdzie więc plan ćwiczeń aktywności fizycznej – ćwiczenia są na tyle proste, że można je wykonywać w domu. Trenerzy pracujący z Magdą łącząc wiedzę z psychologii, fizjoterapii, fizjologii i anatomii stworzyli Trening medyczny, który jest sprawdzony, przetestowany i gotowy do użycia przez każdego. Ćwiczenia są w 100% bezpieczne. To kompleksowy plan na 90 dni.

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych. Christian D. Larson

Trzecią część książki stanowi indywidualnie wypełniany, osobisty dziennik, systematyzujący postępy uczestnika programu. Pozwala on na kontrolę poprzez regularne zapisywanie przyjmowanych posiłków, a także wykonywanych ćwiczeń. Dodatkowo znalazły się tam praktyczne porady, które pomogą przetrwać trudne dni, a te nie zawsze zdarzają się tylko na początku. Najważniejsze to zacząć, następnie pokonać pierwszy kryzys. Potem będzie już z górki!

MWO_1780Ada Jakimowicz www.facebook.com/adatrener

Pasjonatka sportu, doświadczona trenerka personalna, psycholożka. Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Wydziału Psychologii UW. Trenuje kick boxing, uprawia trening siłowo-funkcjonalny z użyciem kettli oraz uczestniczy w półmaratonach i maratonach. Autorka ćwiczeń dla kobiet w ciąży w książce Uczta dla dwojga.

Marcin Markiewicz

MWO_1691 (1)www.facebook.com/MarcinMarkiewiczTrenerMedyczny

Fizjoterapeuta, terapeuta manualny. Specjalista od uszkodzeń tkanek miękkich. Pasjonat sportowych wyzwań. Były trójboista. Obecnie trenuje sporty wydolnościowo-wytrzymałościowe. Ultramaratończyk, triathlonista (biegi 24h, biegi z przeszkodami, IronMa 2016). Wykładowca i szkoleniowiec.

Katarzyna Błażejewska-Stuhr

Dietetyk kliniczny, psychodietetyk. Wyznaje zasadę, że można jeść niemal wszystko, ważne są proporcje. Autorka i współautorka publikacji poświęconych zdrowemu żywieniu, m.in. trzech części bestsellerowych Koktajli dla zdrowia i urody oraz książki dla kobiet w ciąży Uczta dla dwojga. Dzięki jej poradom świat jest lżejszy o wiele kilogramów.

Poniżej prezentujemy wybrane strony z poradnika:

01 02 03 04 05

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *